sunnuntai 30. elokuuta 2015

Helinä-keiju

Keijukaiset jäi päälle! :D Mietin jo eilen kun tein noita Lola-kynsiä, että tätä keijuahan voisi soveltaa myös Helinä-keiju -kynsiin. En ole mikään käsin piirtelijä, enkä vaan osaa, mutta tykkään kovasti harjoitella! :D Oikean käden Helinän suu esim on ihan jättimäinen, mutta tuo oikea käsi on sarjassamme ei-loistokas-mutta-ihan-jees.. Liquid skyn lakkoja on näissä alla, Glass slippers ja Purple fairy. Leimat löytyvät Chez Delaneyn laatoista. Kaukaa katottuna kivat, mutta miten ihmeessä mä oppisin tuota maalailua...  :D



12 kommenttia:

  1. Mut siis toihan näyttää ihan itseltään tuo Keiju. Mulla olis tullut töhrittyä kynnelle joku Keijo :). Mä oon ihan avuton käsinmaalaamisessa. Kai sitä vaan pitäis harjoitella kovasti. Nää kynnet on kyllä ihanat keijukaiset <3.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 kiitos! Voihan Keijo! :D Mut siis toi leima alla paljon auttaa käsinmaalaamista päälle, eli en mä käsinkäsinkäsin osaa juuri mitään piirtää :D

      Poista
  2. Nää on hienot ja varsin ihana väriyhdistelmä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, omaakin silmää miellytti!! etenkin nuo kiekurakynnet! :D kiitti!

      Poista
  3. Kauniit kynnet! Vihreän ja violetin yhdistelmä on niin kaunis. <3

    VastaaPoista