tiistai 24. helmikuuta 2015

Born pretty store multichrome

Sain kerran laattapaketin mukana lahjaksi Born pretty storelta tuollaisen vihertäväsävyisen multichromen. Oikein on kiva efekti kynnellä ja laadussakaan ei valittamista. Suti ei oikein ollu paras mahdollinen, mutta pullokokokin hyvin pieni. Sain yhteistyölahjaksi myös tämän leimalaatan ja testailin nyt siitä tuota kiehkurakuviota. Oikein kauniit tuli! :) Laatta löytyy siis nail art osiosta ja koodilla TGL91 saat 10% alea tilauksestasi. Viime aikoina paketit ovat myös tulleet tosi reippaasti, parissa viikossa! Siitä iso plussa! :)





7 kommenttia:

  1. Minäkin sain pari BP:n multichrome-lakkaa testiin. Niissä on niin upea efekti. Mun mielestä suti oli ihan hyvä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On, efekti on tosiaan hyvä!! Erottuu selvästi eri kulmissa! :)

      Poista
  2. Moikka! Nimitin sut mukaan Liebster Awardiin :) Lisätietoa mun blogista: http://nail-it-to-the-ground.blogspot.fi/2015/02/the-liebster-award.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi, kiitos! Osallistuinkohan mä joskus jo tällaiseen? :D kurkin.. olen tosi huono tämmöisissä... mutta voin yrittää... ehkä... :D en lupaa!

      Poista
  3. Nätti lakka, sopii hyvin noiden leimojen kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, sarjassamme ihan kaunis :) leimoista tykkään tosi kovin, paisleyt on aina mun suosikkeja! :D

      Poista